God fredagsmorgon!

Eller okej, jag har varit vaken ett tag men strosar fortfarande runt i pyjamas! Hur mycket har jag hunnit med att göra idag? Hmm, inte mycket. Busat med Ebba är väl det enda? Haha.

Som sagt är det fredag, och det är sjukt fint väder idag igen! Hur lycklig blir man inte? Ska göra som jag gjorde igår, sätta mig på balkongen och plugga i solen så jag får lite färg. Ikväll blir det nog grillkväll i Ulriksdal, som alltid när solen börjar titta fram. Men tillräckligt varmt för att skippa vinterjackan vid kvällstid är det nog inte.

I eftermiddag ska jag åka med Linda till Solna Centrum, fixa lite saker tills ikväll och sen kanske man hittar någonting gulligt. Det är ju lönefredag. Men jag ligger nog inte så bra till hos Mamma just nu, eftersom min mobilräkning var på 2000 kr. Fy på mig!

Nu ska jag komma igång så jag hinner färdigt med det som ska vara klart tills idag. Bye bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0