Hurra, det är fredag!

Veckans bästa dag! Finner ingen koncentration i pluggeriet överhuvudtaget! Blir tokig. Känner att det kanske är bäst att lägga böckerna åt sidan och låta det vänta?

Linda ligger i mitt badkar och i köket står min moster och bakar äppelpaj till oss. Gullan! Ebban ligger och sover. Helt slut efter att vi var ute med Linda, Malin och hennes söta vovvisar. Lekte som en tok, helt lycklig.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, är sjukt otaggad på krogen, men kanske drar med Putte till en kompis till honom. Beror nog på om resten av tjejerna vill/får följa med, kan nog tänka mig att det inte uppskattas att dra med hela packet. Men det får väl bli som det blir. Är iaf sjukt festhypad, "everybody's working for the weekend".

Sitter fortfarande i mjukisbyxor och pyjamas tröja, utan BH(!). Stackars Linda, haha. Ska börja göra mig i ordning kanske? Borde iaf sätta på mig vettiga kläder, åtminstonde välja kläder? Äsch, fy fan vad orkar inte. Tror jag lodar runt ett tag till!

image25

Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0