Jaaa, en fjantlista :D

9 Favoriter:
Dialekt: Skånska är roligast att härma :)
Mat: Sushi, lätt! (Förutom laxbitarna, HUÄ!)
Låt: Rock away - Lazee
Film: The notebook
Tecknade figur: Homer Simpson
Veckodag: Hurra det är freeedag!
Komiker: Björn Gustavsson och Magnus Betnér
Glassmak: Päronsplit
Artist: Ingen speciell

8 för tillfället:
Humör: Superglad! Lite arg på att Ebba är lite tjurig idag också.
Tanke: Hur kommer kvällen att sluta? Spååra
Kläder: Militärgröna byxor + vittröja
Känsla: Fredagskänsla
Tid: 13.40
Bästa sak: Många, men eftersom jag är på partyhumör blir det festa.
Sämsta sak: Att vara uttråkad
Irritationsobjekt: Att det är 2 månader kvar tills jag fyller 18 år, och kan visa mitt egna leg (A)

7 första (absolut första):
Husdjur: Ebban
Puss till tjej: Puss till tjej? Mamma?
Piercing: Öronen, sen naveln
Förälskelse: I hade no idea
Cd-skiva: Ehm? Spice Girls kanske :D
Bil: Ännu för ung för det :(
Ord: Hah, gissar på Mamma

6 senaste:
Telefonsamtal: Linda
Mat: Knäckemacka, igår
Dryck: Multivitamin
Biltur: Shit, säkert när jag åkt och handlat med Pappsen
Spelade låten: Drive me crazy(remix) - Mr. Easy ft. Kevin Lyttle
Köpta klädesplagg: En grön klänning

5 har du någonsin:

Brutit mot lagen: Förutom att ha plankat? Aldrig
Blivit arresterad: Never
Badat naken: Halvt :D
Varit me på TV: Big Brother publik! Haha
Varit med i tidningen: Icke

4 nej tack:
Skolämne: Kemi
Mat: Potatis
Dryck: Svart kaffe och vodka *spyr*
Djur: Kossor är skräckinjagande, hästar lite också.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma, Sanna och Linda
Du inte gillar: Nej sånt säger man inte här....ogillar inte någon speciellt mycket just nu anyway.

2 val:
Coca Cola eller Fanta: Coca Cola Light
Hund eller katt: Min hund

1 önskan:

Att jag hade obegränsat med pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0