Klantigt värre!

Jag fick med mig Tessan till barnvakteriet idag, skönt med lite sällskap. Vi var ute i parken i kanske 20 min, sen ville Linnea ha glass och kissa, så vi fick springa hemmåt. På vägen hem skulle jag springa in i en liten "stugkiosk" och köpa piggelin, när jag ska in genom öppningen säger det stop...*PANG*...rakt i skallen, dörren var anpassad efter dvärgar och jag gick och dagdrömde, fucking shit vad ont jag har och yr är jag också, tre timmar efter.

Kommer hem till ett psykfall till vovve (och mamma ska vi inte tala om), sätter mig och tjurar för att min bula i skallen bara växer och växer....fy fan vad bitter jag blir på mig själv, hur klantig får man bli?

Nu funderar jag på om jag ska träffa alla gangstahs på skolgården eller om jag ska fortsätta med att sitta inne och tycka synd om mig själv? Lutar åt skolgården eftersom jag måste ragga upp någon som är fylda 18 för att köpa cancerpinnar. Borde sluta med skiten, men inte idag, jag har hjärnskaking (A).

Nu ska jag sätta mig på ballen och dricka té och ringa någon som kan tycka synd om mig.

C ya.

Kommentarer
Postat av: paulina.

Läs gärna det här inlägget och dela med dig av dina egna åsikter om bloggvärlden och sättet vissa proviserar sina läsare på.

http://colaburk.blogg.se/1207158012_bloggvrlden_kan_vara_.html#comment

2008-04-02 @ 19:48:07
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0