Lördag, utgång

Inte tänkt så alls....men så blidde det. Var pigg och glad, (Emma-bakfylla, när man är allmänt jobbig och sprallig tills man deckar av ren utmattning), fram mot eftermiddagen mådde jag så ruttet. Mådde illa, hade ont i magen, slitet med andra ord. Men efter pepptalks så var man på benen igen. Skulle egentligen bara ut en snabbis och gratta Fia som fyllde år, men  det blev att man var kvar ett tag........typ tills det stängde.  Hade iaf roligt som tusan där inne, men när vi kom ut blev det tjaffs. Dom där idioterna jag känner men ändå tycker om på något jävla vänster börjar bråka med några killar, som ringer polisen. Ja så där stod vi meddans pöjkarna satt på golvet i tunnelbanan och prata med poliser/ordningsvakter. Anna vägrade knipa sin lilla trut. Haha, kul i efterhand men just då hade jag velat ha en munkavel att sätta på den söta lilla flickan. Kom hem runt sextiden, slockande mer eller mindre direkt.



Vaknade idag men känslan att jag fortfarande var onykter. Det är inte mysigt. Åkte till Sanna med kladdigt smink och risigt hår.....blev dusch direkt när jag kom till fram. Vi tittade på tv och åt middag. När jag skulle hem var det en "olycka" som skett i Ulriksdal (visade sig sedan att det var någon som blivit överkörd av ett tåg när han skulle gena över spåret), så jag var tvungen att gå av i Karlberg och vänta på bussarna i regnet....dom kom aldrig. Träffade Oskar och några, vi ringde min pappa som lydigt kom och hämtade oss. Gulle gubben, haha.

Nu ska jag ut och röka sedan lägga mig i min underbara säng som väntat på mig hela helgen. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0