Måndag, helglängtan

Även om den här helgen hade olyckliga slut så var det ändå väldigt roligt! Idag är jag så sjukt trött! Har bara pluggat och varit med Linda i ca. 30 min, sen sa kroppen och huvudet ifrån. La mig i badet i en och en halv timme och bara låg och njöt av värmen. Var så himla kall innan.

Nu har jag nyss varit ute med Ebban. Hon vill inte göra någonting rätt idag har jag märkt, trottsig så in helskotta. Ska försöka få henne att sova strax, men hon lär ju inte vilja göra det heller! ..... elller jo nu la hon sig så fint på MIN sida av sängen, haha.

Imorgon är det plugg och plugg, sen ska jag åka iväg på middag hos en kompis i bromma, kan bli skojj.

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0