Måndag igen

Jo, humöret är ju inte riktigt på topp när man känner sig sliten efter helgen och vet att det är en hel skolvecka tills helgen tittar fram igen. Dessutom känner jag mig lite småsjuk. Har ett antal saker som gnager på humöret just nu, är som en tickande bomb.

Idag träffade jag Amanda en stund, vi pratade om allt. Kändes otroligt skönt faktiskt. Synd bara att hon inte kunde stanna längre, men hon skulle till Robert och jag hade plugg att utföra. Sen var jag på valpkurs med Ebba. Fick det bekräftat att hon var en jävligt envis liten rackare (ingenting negativt, bara att hon har en stark vilja). Efter det drog jag hem, dumpade Ebba och åkte till Sanna. Fick se hennes nya lägenhet, den var väldigt mycket större än den förra, och väldigt fräsch! Kom nyss  hem. Ska väl hoppa i säng strax.

Ps. Min mamma är lite störd, hon gav mig 250 kr i belöning för att jag gick själv med Ebba på valpkursen? Haha, ville inte ens ta emot det......men det gjorde jag tillslut, ihi.

Dröm sött, vakna blött.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, jag skulle ju ut med Atos? :p

2008-04-22 @ 17:42:14
Postat av: Gabriella

Och SEN till robert....schiiitsamma, mysigt att ses iaf fislisa :)

2008-04-22 @ 17:57:26
URL: http://simplygabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0