Måndag

Helglängtan som vanligt, planerar dock annat inför denna helg. Brukar se fram emot att "hänga" med grabbarna. Men lördagen blev en sådan flopp att jag tror jag skippar alla som har någonting som dinglar mellan benen. Denna helg är det girlpower för min del, speciellt Cassandra som är den tjejen som har mest girlpower av alla, mitt svarta lilla guld. Så ska det hånglas får det blir vänskapligt! Haha, nej, jag tror jag klarar mig(?).

Har varit med en tönt idag, vi hade krig, jag vann! Sen åkte jag till Sanna, vi hängde nere i tatueringsstudion, flirtade med några killar i en bil som blev så nervösa att dom backade in i en sten, haha! Sen stack vi till ICA, där vi handlade godis för hela 13,90 sek. På stationen i Årsta Berg träffade jag en trevlig(trevlig=sjukt jävla apläskig) prick som hade en massa åsikter om barnuppfostran, hon berättade också om sina planer att köra över en unge med hennes kundvagn. När tåget kom flydde jag fältet, men inte så pass fort att hon hade hunnit kasta mig Framför tåget, det kanske var det hon hade i kikarn?

Har precis varit ute med Ebban. Nu ligger hon på min säng och längtar efter mig tokmycket (bestämmer jag att hon gör!) så jag ska nog lägga mig med henne och titta på tv. Myshunden (som charmade byxorna av L, synd att han inte gjorde detsamma, haha!).

image24

Kommentarer
Postat av: Anonym

lillasyster photoshopade bilden!

2008-04-19 @ 12:08:51
Postat av: Emma

Lilla syster gillar "Burn" greyen :)

2008-05-07 @ 14:38:07
Postat av: Gabbis

Haha, ja det gör hon :D Jag är inte så high på det där :P

2008-05-07 @ 15:00:40
URL: http://simplygabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0