Måndagsbarn

På bra humör, konstigt nog. Känner mig sjuk dock. Anyway! Jag är glad, av någon anledning. Kanske kan det vara för att allt och alla har problem, vilket får mig att bara släppa allt som är jobbigt och tänka positivt? Helgen innebar väl en smula kaos, men ingenting som jag tänker deppa över, haha. Igår var jag och åt Wook med Linda, supermysigt, våran traditionella söndagssyssla.

På onsdag är det valborg. Då är det ute och mysa som gäller, med alla "gamla" kompisar. Alla kommer vara samlade. Alla (okej, en viss person) talar om hur full man ska vara på valborg, vodka ska inhandlas osv.....visst, valborg är väl mer eller mindre fjortisarnas nationaldag, men vi skippar vodkan och minnesluckorna va?

Måste bara säga att en anledning till att mitt humör är såhär bra är för att Ebba kröp och la sig under täcket imorse och snusade tills jag väckte henne, mitt lyckopiller!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni två är aom lilo & stitch :P

2008-04-28 @ 15:05:18
Postat av: Gabbis

Haha. Robert, jag vet att du älskar oss iaf :)

2008-04-29 @ 10:02:21
URL: http://simplygabriella.blogg.se
Postat av: astrid

vad är det för ras, har svårt att avgöra(;

2008-05-02 @ 22:38:20
Postat av: gabbis

Det är en bichon frise och shitzu, om det säger dig någonting? ;)

2008-05-04 @ 17:55:20
URL: http://simplygabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0