Nästan fredag....

Det är bara gå och lägga sig och vipps är det min favorit dag! Men....jag måste vara hemma imorgon *snyft*. Mamma och Pappa ska ut och partaja och syrran ska sova hos en kompis, vilket betyder att jag måste vara hemma med lilla Ebba. Usch vad tråkigt, får väl ha en myskväll med henne, haha. Kommer sluta med att jag blir en sån där tokig tant som för konversationer med sin hund? Åh nej, så får det inte sluta.

Idag har jag pluggat hela dagen. Efter det åkte jag och träffade lillasyster och köpte en AIK-tröja till henne. Sen träffade jag på Larsson som gav mig komplimang efter komplimang (ironi) och köpte cigg åt mig. Efter det drog jag till centrum och köpte lite smink till Mamma och ett linne/klänning, tyckte jag förtjänade det, det tyckte antagligen Mamma också. När jag kom hem städade jag rummet så fint så.

Just det! Igår fick jag värsta lektionen i kärlek av mina päron, och främst av Pappa! Haha. Jag tror faktiskt att jag aldrig har skrattat så mycket i hela mitt liv. Jag satt och grät av skratt meddans dom försökte vara seriösa och upplysa mig om att jag faktiskt inte ska hålla på och leka med killars känslor och att jag faktiskt "inte kan veta om jag är kär eller inte". Det är väl klart som fan att man vet om man är kär eller inte?! Aja, hela grejen var rätt komisk iaf.

Nu ska jag sätta mig mellan Mamma och Pappa och äta popcorn. Looove

image23

Min älskade afrohund <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan chilla med dig jag kan inte heller gå ut för jag har no cash! :D
Vi kan köra en halvdag ;)

2008-04-10 @ 22:46:12
Postat av: Gabbis

och jag vet vem det är? hahah :D Anna?

2008-04-11 @ 15:48:14
URL: http://simplygabriella.blogg.se
Postat av: anna

ja haha, oj jag glömde skriva. men om du ser det här så kan du höra av dig om du vill :D
073 778 32 19

2008-04-11 @ 19:25:23
URL: http://taenbira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0