Onsdag

Fint väder idag igen! Tack! Hoppas det håller sig nu, jag älskar det här.

Vaknar klockan 07.00(!) av att ett Pucko ringer och väcker mig *snyft*. Som tur är somnar jag om och sover till klockan tio. Då hettsar Ebba ut mig osminkad och i pyjamas. Det värsta med att gå ut på morgonen är att det är en miljard heta byggjobbare precis där jag bor, det är bara på med solbrillorna och luvan. Gangstah!

Nu ska jag ta en snabbdusch, fixa mig och sedan sätta mig och plugga ett par timmar, sen bär det av till kidsen i Djursholm.

What to ware today? Känner inte för att ta på mig barnvaktsvänliga-kläder, tror det blir min nya lila klänning.




Soooo loooong mother fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0