Onsdag...

Mobil, ur fuktion igen, gud vill inte att jag ska vara kontaktbar? ÖSCH!

Idag har jag pluggat med Linda i ca. en och en halv timme, och sedan varit barnvakt, händelserik dag? Inte direkt.

Jag har tänk på hur mycket jag älskar bloggar! Fy fan vad det är roligt att se hur folk formulerar de mest ointressanta, (och intressanta såklart), händelserna i sina liv. Allt från att man kan tjuvkika in på folk man känner och höra hur historierna återberättas till att läsa helt okända människors bloggar, och höra om andras liv. Låter kanske som att ens eget liv är rätt händelselöst (vilket kanske inte är helt osant), men det är kul, precis som det är att läsa om kändisar.

Kom precis in med Ebban, har varit ute i det "härliga regnet". Mamma städar som en tok, och Pappa kom precis hem med saft till mig. Så nu ska jag göra mig ett glas saft och sätta mig och skriva om "Kastsystemet i det hinduiska Indien".

God afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0