Skärpning

Faktiskt. Det är otroligt korkat och respektlöst att skriva vissa saker i en blogg. Visst. Det ska fungera som en dagbok osv. osv. Men ibland får man faktiskt ta hänsyn till andra männsikor. Att skriva någonting om någon annan person kanske inte alltid är passande, inte heller att skriva någonting som kan göra  någon ledsen.

Jag kanske inte alltid har följt den regeln. Tror däremot att jag aldrig gjort någon ledsen? Ja, jag syftar på någonting speciellt som jag väljer att inte delge. Egentligen är det någonting som jag verkligen inte har med att göra för fem öre, men det stör mig iaf.

Eftersom det inte är en enda person som vet vad jag syftar på så trampar jag inte på någons/någras tår.

Tack för mig, hej.

Kommentarer
Postat av: anna

när tar vi den då?

2008-04-29 @ 19:33:47
URL: http://taenbira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0