Söndags slitet

Ja, som vanligt med andra ord? Usch. Men jag är ändå på bra humör. Var helt skitzo igår, hade lovat bort mig till för många olika människor. Vaknade hos Anna vid niotiden, vi gick upp och åt frukost och pratade lite skit, sen åkte jag och Linda hem....eller vi GICK från Edsviken till Helenelund, morgonpromenix! När jag kom hem gosade jag med Ebba, duschade och åkte till ett café på Rådmansgatan med Sara. Vi satt på uteserveringen och löste lite saker, supermysigt. Efter det åkte jag till Årsta Berg, till Sanna, var där i ca. 4 timmar. Vi hade det också super mysigt.

När jag var hos Sanna hade jag ingen aning om vad jag skulle göra, tänkte faktiskt strunta i allt och bara stanna kvar. Men sen fick jag spring i benen och drog in till Fridhemsplan. Ja man kan ju gissa vart vi skulle? Träffade Emma, Linda, Oskar och Rikard. Där inne träffade vi Larsson, Fia, Kim, Bella, Sebbe, Sanne, Danne, Chrille och en massa till som jag inte riktigt kan namnen på (a). Hade verkligen jätteroligt igår. Jag, Sanne, Sebbe, Chrille och Danne dansade och sjöng hela kvällen (okej, det var bara jag och Sanne som kunde texten till ALLA låtar, hah). Vart rätt så berusad, haha, men ingen dräggfylla alls. Fast på bussen därifrån var jag måttligt sliten.

Nu sitter jag i myskläder och planerar dagen. På schemat är det mys, mys och åter mys som gäller....tyvär en liten pluggstund också.



Tänkte gå och vara en mysig dotter hos Mamma strax, och ge Ebba ett bad. Ska nog åka och kolla på Sannas nya lägenhet ikväll tror jag.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det var mysigt! När ska vi träffas igen? :)
Puss

2008-04-21 @ 16:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0