Tisdag.

Jävla bloggstrul. Aja...


Idag så har jag kommit igång riktigt bra med pluggeriet! Har gjort första testet, alla rätt, wiho! Efter det pluggade jag några timmar till hos Olli.Vid sjutiden så stack jag Linda, Emma och Anna till pizzerian och åt. Efter det kom Emmas viper-ragg med några kompisar. Dom satt och drack öl, meddans vi som inte hade åldern inne satt och tittade på.

Igår shoppade jag med Linda. Två nya klänningar och en kjol. Tighta kläder är någonting min garderob aldrig förr har innehållit, men jag tänkte att jag ger det ett försök, eller tre rättare sagt!

Blä vad jag tappat "skrivglöden", måste ändå hoppa i säng nu, Ebba biter sönder mina kuddar snart.

Natti (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0