Tisdagskul

Vaknde halv nio(!) imorse! Konstigt att jag är trött nu? Körde iväg mitt nattliga besök för att göra plats för lilla Emma som kom halv elva. Vi åt lunch och chillade. Sen kom min moster som bakade kakor. Jag och Emma fick de misslyckade delarna, åt upp det och fick någon slags sockerchock. Vi bestämde oss för att töja ut Emmas öra, valde att börja med en navelpiercing. Jag fick stå och trycka i den i hålet meddans jag grät av skratt, Emma gjorde detsamma. Vi lyckades, men Emma fick stå ut med ett illrött öra dessvärre.

Efter det åkte jag till Mami. Vi gick runt och tittade i affärer. Blev dock inte så mycket shopping eftersom vi var stressade. Köpte ett par solglasögon och en bodylotion. Vi åkte hem, på bussen träffade vi Anton, mitt hjäääärta, som min Mamma meddelar är en av få männsikor som passar bra ihop med våran tokiga familj, haha. Vi pratade lite om saker hit och dit. Jag saknar honom så sjukt mycket! Inte för att han är försvunnen utan att vi glidit en aning.

Nu kom jag nyss in, har varit ute och grillat med en massa. Supermysigt!

Plus: Ebba har lärt sig "ligg", haha.
Plus 2(jag fuskar): Jag träffade Anton!

Minus: Jag är kluven inför imorgon.
Minus 2(fuskar igen): Jag känner mig lite smått förvirrad över hur jag känner.

Ska sätta på mig myskläder och hoppa i säng strax. Är sjukt trött redan! Dessutom har jag telefonsällskap som väntar.

Sweet dreams mother fuckers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi vem hade du som nattligt sällskap?

2008-04-29 @ 21:31:57
Postat av: Gabbis

Hihi. Det kanske jag håller för mig själv? Kanske var det Ebba? Kanske var det min hemliga kompis? Who knows? ;)

2008-04-29 @ 22:47:28
URL: http://simplygabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0