Tisdagsmys

Hallå. Har nyss klippt min lilla hårboll. Inte populärt, men åh så söt hon är när hon springer runt här nu.

Idag är det pluggeri och sen kanske film hos fjanten, hiho.

Igår var det kärleks uppläxning av Pappa.....igen(!), och sen lite av en onykter Linda också, haha, snuttan då, jag vet att hon bara vill mitt bästa. Haha. Well well, kärlek är inte min grej, kärleken kan vänta (helst tills jag blir runt 40). Nu menar jag inte att jag ska leva ut celibat, utan att jag inte tänker kära ner mig i någon, och det finns ju bara bra saker med det, right? Har ju klarat mig hittills :)

Längtar efter alla tjejer, har inte träffat någon på hela helgen? Skummt! Eller jag träffade Sanna i lördags och igår, men resten av flickorna har jag hållt mig undan ifrån (ofrivilligt såklart). Men som sagt, i helgen är det girl power, och då menar jag det!

Just det. Tack Emma, för att du fixar ihop mig med en psykokille? Väldigt uppskattat. Nej, fy, jag kan jag ragga själv faktiskt! Jag blir lite förolämpad. Gillar inte direkt att få samtal och sms från någon jag inte känner eller har träffat. Läskigt värre.

Nu ska jag prata klart med den här tönten sen hoppa in i duschen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0