tokigt

Får man ha killkompisar eller inte? Det verkar vara den stora frågan eftersom när man väl ha en (eller många) så ifrågasätts det. Vad ska jag göra? Jag har redan gjort det klart och tydligt att det bara är vänskap, ska det ändå uppstå sura miner? Kanske det inte är värt det? Men vänskap är väl det som ska vara värt mer än någonting annat? Jag blir tokig, verkligen. Jag älskar mina kompisar, killar som tjejer, att få "skit" för att man är med en vän är fel enligt mig, även om det i just mitt fall kanske är lite annorlunda. Jag kanske är för naiv, som tänker att så länge jag inte "gör någonting", gör jag heller inte heller någonting fel. Jag kanske har för lite förståelse för andras känslor, eftersom jag själv aldrig visar känslor eller tillåter mig själv att känna för mycket för någon. Den stora grejen är egentligen att det inte borde spela någon roll, jag borde få göra vad jag vill med vem jag vill. Vad är det som hindrar mig? Det är Du, och varför vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

drama..

2008-04-15 @ 18:51:49
Postat av: Gabbis

Robert din tööönt :D haha

2008-04-15 @ 22:42:07
URL: http://simplygabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0