Torsdag

Dagen började strax efter klockan fem, ja precis, uppe med tuppen är ju min grej? Åkte iväg till gärdet vid sextiden, jobbade till klockan tolv. Egentligen var det bara provjobb idag men det blev anställning, yää!

Nu är jag helt slut, ska snart hoppa in i duschen, känner mig megaäcklig eftersom jag inte hann duscha imorse. Sen ska jag nog sticka hem till Linda och plugga, OM jag kan slita mig från Ebban som blev tokglad när jag kom hem.

Mamma har städat mitt rum! Det hade uppenbarligen tagit fem timmar för henne att få i ordning på allt. Jag är henne evigt tacksam, hade fetångest för hur det såg ut här.

Ikväll blir det fotboll på skolgården med gangsterbarnen, (alla vi som hängde ute hela dagarna för några år sedan). Sitter och lyssnar på någon dancehall-remix, haha, fy fan vad det känns som gamla tider!

Nej nu SKA jag hoppa in i duschen! Pussy puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0