Valborg

Överskattat någon? Herre. Okej, det är en jättebra anledning att festa till det. Men att stå ute framför en brasa? Vart finner man det roliga? Ja, jag brukar alltid säga att "det blir vad man gör det till", och jag kommer förmodligen ha roligt ikväll, men jag kan inte påstå att jag är sådär supersugen på att stå ute och frysa rumpan av mig.

Har iaf varit och handlat cider tills ikväll. Ska snart göra mig i ordning och åka hem till Klevstad och äta en mysig middag. Vad som händer sen får vi se. Har ju lovat gänget att vara med dom ikväll, men känner mig osäker av förklarliga skäl. Får se om jag kanske tittar förbi senare, men det enda som är säkert är som sagt middagen.

Nu springer min lillasyster och hennes Emo-Kompisar(jätte söta btw.) och fnissar åt en kondom dom hittade i min väska. Den var uppenbarligen rosa och smakar (enligt Astrid) jordgubb! Haha, dårhus?

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0