Home sweet home

Hemma nu, eller har varit det i ca. 3 timmar. Har haft en superhärlig helg på Tessans landställe, en bit utanför Norrtälje. Vi har tokmyst i soffan framför ett antal filmer. Suttit på altanen och druckit vin, pratat om allt mellan himmel och jord. Vi badade topless-bad mitt i natten. Haha. Behöver jag säga hur groteskt kallt det var? Efter det var det bara för mig och Tessan att trängas med varandra i en varm dusch.

Idag åkte vi hem vid sextiden, men det tog sin tid att komma hem, eftersom helvetet brakade lös. Det var alltså det värsta ovädret som någonsin kommit i min väg. Man såg inte ett smack där man körde och dessutom haglade det som stenar över bilen. Så vi var tvugna att stanna mitt i allt och vänta tills det lugnade ned sig. Kom iaf hem tryggt.

Imorgon är planerna att jag ska städa rummet tiptop, åka och sola(eftersom den Svenska sommaren är som den är) och sedan är resten av dagen fritt fram för att hitta på någonting annat.


 

Ska nog lägga mig i sängen och mysa ett tag nu. XOXO(ja, jag gör mig lustig över alla som härmar Gossip Girl)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0