Nattuggla

Fast trött är jag, det måste jag säga. Har suttit med lillasyster och tittat på Heartbrake hotel, jordens bästa film. Ska strax hoppa ner i sängen, ställa klockan på....tidigt. Imorgon ska jag åka till Solna eller Sollentuna Centrum(längre än så varken orkar eller hinner jag röra mig). Ska köpa ett torrschampo från Lee Stafford, som man hittar på Kicks för ca. 80 kr. Har länge undrat om torrschampo ens fungerar, men hur ska jag någonsin få veta det när jag aldrig testat? Så imorgon köper vi det, funderar på några mer produkter som behöver inhandlas. Cliniques puder sitter aldrig fel, men ska däremot på kryssning nästa lördag, där kostar de ca en hundring mindre. Jag kanske kanske köper ett sling-kit till håret, för att få ett lite solblekt intryck. Men jag vet att när jag färgar håret skiter det sig alltid. Haha, vare sig jag gör det hemma eller hos frisör(och då menar jag inte på någon jädrans b-salong).

 

Ska väl ta på mig pyjamasen nu, måste ju upp och ta ett bad imorgonbitti. Jag kommer ju vara utan badkar tills på söndag, *buhu*.

 

God natt puppies.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0