Tjena mors

Ja usch, jag sov till halvett idag. Ångest. Men men, det behövdes nog. Vaknade vid tio imorse brevid min söta vovvis, Ebba. Tror inte man kan vakna på ett bättre sätt? Hon låg och tokmyste med mig, puttade lite på mig med minitassarna och när jag gosade tillbaka så somnade hon om snabbt som bara den. Sen kom Mamma hem från jobbet, hon är sjuk, så då flög ju Ebban upp som ett skott och jag somnade om i min sköna säng.

Nu ångrar jag lite att jag städade igår. Eller. Rensade garderoben. ALLT ligger och skräpar på golvet nu och jag vet verkligen inte vad jag ska göra av skiten. Men jag ska iaf fixa klart det, sen vill jag hitta på någonting så att jag inte ruttnar och dör här hemma. SHOPPA, vill jag göra, men, jag tror inte jag har ork för det idag. Jag skulle vilja gå på bio faktiskt, det är ju ändå supertråkigt väder, så bio är väl en perfekt syssla för en dag som denna?


Maha, superdupergammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0