Badberget

Jag och Linda tog moppen till Sollentuna Centrum, köpte lite gott och satte oss på badberget i Edsberg. Vi hade super mysigt. Sen kom Emma. Hon skulle till Martin egentligen men det strulade sig lite där. Efter det åkte vi hem till Ekberg och hämtade lite saker jag glömde där sist, sen lämnade vi av Emma vid busshållplatsen och åkte hemmåt. Tankade vid Statoil och nu är jag hemma. Är trött. Som tusan.

Är så lätt uttråkad nu för tiden. Vill ha lite action! Är faktiskt van vid att det är lite drama. Men på sista tiden är allt frid och fröjd, allt är så bra, alla mår bra(nästan) och alla är vänner. Haha. Vad mer kan man egentligen begära? Men erkänn, det låter rätt trist, och det är det också! Killar är alltid ett problem(inte för mig direkt då), men inte ens på den fronten är det spännande. Inga tårar, inga svin....(haha, där ljög jag), inga onenightstands som gör att någon känner sig lite busig. INGENTING! Är ledig imorgon. Hade iaf kunnat få en liten spårad fylla tycker jag. Men icke. Får nöja mig med att lyssna på lillasysters drama, haha. Kommer ihåg när man bråkade på det sättet för några år sedan. Mogenheten lös med sin frånvaro, elaka ord spyddes ut och varje bråk var hatiskt. Okej, jag kanske borde vara nöjd med fridfullheten? Äsch. Nästa helg skapar vi lite intriger tycker jag!



Jag kanske kan skaffa mig en pojkvän som Mamma och Pappa skullle avsky? Moahaha! Skämt å sido.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0