Borta match

Ja, kvällen igår? Var på Saxo, drack några öl. Sen skulle vi hem till någon i Häggvik. På vägen dit kommer det en röd liten bil med massa snorungar. Det visade sig vara våra älskade snorungar. Haha. Linda skulle pront in i biljäveln, som Andreas körde. Jag protesterade eftersom jag trodde han var onykter, satt i bilen och bad till Gud ungefär hela resan, men det var ju lugnt. Det var inge rattfylla inte, tror jag? Hehe. Vi åkte iaf till Ante. Drack vin, jag vet inte riktigt vad vi gjorde där så länge? Rätt onyktert om jag säger så, babblade för mycket för min egen skull tror jag.

Bestämde oss iaf för att sova där. Brukar sova väldigt bra där. Men inte inatt. För jag skulle egentligen lagt mig i sängen, men jag fastnade ensam på soffan? Hur det nu gick till. Tyckte den var himelsk skön när jag la mig där inatt iaf. Hade bara tänkt att ligga där en liten stund, men så blev det inte, haha. Har iaf ont i ryggen, eller i kroppen. Har legat i fosterställning hela natten, jag är rätt lång, och soffan rätt liten...skönt!

Ikväll ska vi väl festa ännu mer. Haha. Snart är det rehab som gäller för mig!



Baby baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0