gräl hit och gräl dit

Har legat och degat hos Tessan hela dagen, jätteskönt. Men när jag kommer hem bryter helvetet ut och det blir storbråk hos familjen Sjöström-Eriksson. Nu är det över, haha, det skriks lite(läs: mycket), man gråter, kramas, skrattar...sen är allt som bort blåst. Man behöver bara få ur sig all ilska.

Aja, nu sitter jag här, undrar varför jag är trött efter att ha gjort absolut ingenting. Undrar vad jag ska göra av kvällen. Kommer iaf inte fram till någonting vettigt. Tror jag ska hoppa ner i ett supervarmt bad och bara tänka...på vad vet jag inte, men det kommer väl antar jag?




Så här ser bebisen ut när hon precis har badat. Jag ser däremot inte lika sur ut efter ett härligt bad. Otacksamma hund?





Kommentarer
Postat av: Jasmina

Tycker du att vi tjejer är beroande av kläder? är du det? tycker det kul och se vad andra tycker?

2008-07-21 @ 20:59:39
URL: http://jasmincii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0