Hemma men sjuk

Kom hem igårkväll. Behöver jag säga hur mycket jag saknade allt hemma? Jag säger det iaf; SJUKT MYCKET, hemlängtan hade jag! Jag hade det supermysigt. Det var en underbar långhelg, men jag hade en sak här hemma som jag aldrig varit ifrån så länge.....Ebban alltså. Så fort jag såg en liten hund som var ute på promenix i Danmark kom det en och annan tår. När jag kom hem och fick pussa på henne kom det flera, som jag saknade henne! Självklart var hon inte den enda jag saknade, men jag orkar inte rabbla upp alla som saknades, de vet redan om hur mycket jag saknade dem ;)

Imorgon är det jobb. Börjar klockan 07.00, vilket innebär att väckarklockan ställs på 05.00. Kunde ju varit lite skönare att få sova några extra timmar, men vad gör man inte. Tror att Emma också ska jobba, vilket underlättar en aning, med tanke på att jag inte jobbat speciellt mycket.

Igår var jag hemma hos Tessan. Mysigt, men jag var helt slut, somnade till på soffan ett antal ggr under kvällen. Emma, Martin och Felix var också där. Vi kollade på Exorcisten, begynnelsen, ingen bra film att kolla på för de (läs: för mig) som är mörkrädda.

Ska jag vara lite djup också? Nej, det orkar jag inte. Men jag ska bara säga att jag blev sjuky kär i kärleken under Danmarkshelgen. Alla var så söta. Höll varandra i händerna, klämde sina respektive på rumpenstumpen och var kära helt enkelt! Så jag satt där och tänkte på vad jag gör fel som inte har det så. Kom fram till varför, och kom dessutom fram till att jag nog är skyldig en viss person en ursäkt, en ganska ordentlig en. Vet inte riktigt hur det ska gå till, är inte bra på det. Man kan väl bara visa att man ångrar sig, och ändra på sig? Det räknas väl också som en ursäkt?

Aja, just nu vill jag bara ha en crazy utekväll med tjejerna. Det får väl bli om ca. en och en halv vecka, eftersom jag jobbar i helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0