Hot hot hot

Huuaa vad det är varmt! Har legat på balkongen, där vinden inte visar sig, men solen gastar. Det är varmt, sjuk varmt. Men jag skall icke klaga. Det är ju helt underbart att kunna ligga där ute, i bikini, någonting kallt att dricka och hög musik. Svenska sommaren börjar arta sig nu? Hoppas det håller i sig!

Well well. Idag, vid elva, åkte jag och handlade med Pappa. Sen när jag kom hem slängde jag av mig kläderna och la mig på ballen direkt, och har väl legat där(med lite pauser då och då) fram tills nu. Ska hoppa in i duschen, man känner sig ju inte så fräsh efter att ha legat i solen och blivit varm, sen efter det ska jag vara en snäll dotter och baka tårta åt min Pappa. Ni vet, i våran familj bakar vi våra egna bottnar, haha. Tror nog aldrig att jag fått en tårta med färdiga bottnar? Iaf, jag ska baka dem, vispa grädde, vaniljkräm, fixa jordgubbarna osv. Är proffs sedan sist, då jag gjorde två stycken tårtor på 40 min, det är riktigt bra! Haha.

Nej nu är det duschen som gäller, sen ska jag nog springa ner till affären också. Köpa cigg och några saker Mami vill ha.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0