Imorgon är det fredag

Japp, det är så jag ser på torsdagar, ett steg närmare fredag! Idag är det härligt väder igen. Tror faktiskt att jag ska ruska om Pappa som ligger och vilar och tvinga med honom och bada någonstans :) Inte kan man sitta inne iaf, inte en chans.

Pratade precis med Cassandra. Vi ska hitta på någonting ikväll. Vi får våra ryck ibland och vill bara hitta på någonting galet....vad det nu skulle vara? Iaf, så ska det spåra ikväll, som det så fint kallas. Struntar faktiskt i vad som händer, bara vi har kul och skiter i allt runt omkring oss. Det är så det är att vara med henne, man bryr sig inte, man bara lever. Precis som det ska vara, eller hur? Mitt svarta guld, love.

Bla bla bla(jag skriver så rätt ofta nu? brist på fantasi). Vaknade iaf idag, vid halv nio, av ett samtal från Polisen. Haha. Det första jag tänkte var: "Vad har jag gjort?". Men det visade sig bero på vad någon annan gjort, för ett tag sedan, men som redan är uträtt. Kan tyvär inte dra in anmälan, så jag var tvungen att förhöras på händelsen ändå. Men jag kommer förmodligen hitta ett annat sätt för att slippa fullfölja detta. Alltså, inte närvara vid själva rättegången. Så don't worry! Var väldigt arg när jag anmälde detta, med all rätt, men efter att det nu är mer eller mindre löst så ångrar jag mitt samtal till polisen. Men jag måste erkänna, att prata om det igen, och försöka komma ihåg allt, gjorde mig lite arg på nytt, eftersom det var en jävligt jobbig situation. Men men. Nog om det.

Ska vi avsluta med någonting som får en på bra humör? Ja, det tycker jag iaf. Den här låten, ska jag och Cassandra gå runt och sjunga på ikväll.....även om hon förmodligen aldrig hört den. Haha. Stockholm boogie-känsla huh?




Jag är kapten på mitt eget skepp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0