Ja jo

Man får ju inte lite panik när man läser BBs blogg, där hon skriver om hur man ska hålla sig i form, vad man ska äta osv. Pah! Jag som inte tänker det minsta på vad jag stoppar i mig, och tränar gör jag inte :(

Well well. Idag har jag ätit; digestive kex, sallad, mörk choklad och någon thaiwok (utan riset, duktig idiot!).....undrar vad Bella säger om det? Orkar inte tänka. Vet att jag hela tiden säger att jag ska börja med dieter hit och dit. Men jag suger på det. Ibland har jag värsta aptiten, ibland ingen alls. Just nu har jag en ganska god aptit, p-pillrena hjälper till ganska mycket. Nej, jag äter inte p-piller för att kunna vara slampig i sommar, utan pga. att kunna hoppa över en viss vecka i månaden som inte är speciellt välkommen under sommaren(okej, den är alltid oönskad).

Imorgon är det tänkt att jag ska följa med Robban och tatuera sig. Men SL-fittorna vägrar ge bussgubbarna högre lön och därmed går det inte en enda jävla buss, och dom som påstår sig försöka hjälpa miljön genom att få alla att åka kommunalt. Bullshit fuckers.



Aja, tror det är God natt nu. Pussy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0