*Kurr kurr*

Åh, vad jag är hungrig! Försöker nu. Är ganska dukig. Eller väldigt duktig med tanke på hur jävla hungrig jag är! Aj aj aj. Ska sticka iväg till Lindan och kika på någon film. Hoppas vi hittar "Torkel i knipa", saknar honom, haha. Ska nog sticka förbi Statioil. Vad ska jag köpa där om jag ska vara diet-drottning nu ett tag? Jag säger bara fuck it, jag pallar inte svälta för....eller jo lite klarar jag det nog(nu menar jag inte svälta på riktigt, mer, inte äta massa skit i tid och otid). Tänkte köpa lite äpplen(haha), jag älskar äpplen så det ingår inte i mina diet-planer ;)

Bla bla bla. Vad tråkig man kan vara. Tråkig dag för en tråkig Gabriella, så kan det gå! Nu ska jag iaf gå ut i mina fula kläder och möta Linda, för hon ska banne mig med mig till macken :)

Bye lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0