Linda har lämnat mig...

...ett litet tag bara. Hon är ute i porten med Tess och pratar om någonting som förmodligen inte är tillåtet för mina öron. Nej men, vill nog inte sitta där och höra skiten heller. Haha.

Så sjukt trött idag! Bakis/solbränd. Bra kombination.

Träffade Jossan och sjuka Nicko för ett tag sedan. Han kastade ett äpple i ögat på Linda och slängde mig i buskarna(tack för den). Dessutom fick vi reda på att systembolaget ligger i hans källare, happyplace.

Ska banne mig kalla in Linda in till mig nu....börjar tycka att det spökar i rummet. Kan inte vara ensam när det är mörkt. Speciellt inte utan min man *snyft*.

Gud vad jag är tråkig. Ska ringa blondinbella och be om blogg-råd nu.


God natt mina vänner och fiender!



PS. Jag har fått färg *tackar "gud"(bilden är inte ny). Ser ut som att jag har en vit bikini på mig när jag är naken. Tror jag har visat alla vilken fin gratis-bh jag har fått. Nej, snyggt är det inte, men vad tusan, finns bara "the one and only" som får se mig naked, min make.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0