Måndagsbarn

Hallå hej. Orkar egentligen inte skriva så mycket. Jag och Linda har ätit pyttipanna, om någon är intresserad? Haha.

Idag är jag trött som ett svin. Men ändå glad. Vet inte riktigt varför. Eller jo det vet jag ;) Kanske för att jag fick söta samtal igår kanske? Dessutom blir jag glad när andra är glada. Nu är det drama i livet igen, men på ett bra sätt, inga bråk eller så, men spännande saker. Mer förvirrad än någonsin, men det är ändå inte jobbigt. Eller lite jobbigt är det, med tanke på att jag är förvirrad över mig själv. Visst har jag alltid varit rätt okänslig när det gäller kärleken, men nu är det värre än någonsin, haha. Känns som att jag inte bryr mig om det går bra eller om det går åt helvete. Jag lever bara, och det är ju så det ska vara, eller hur? Gosh. Vad härligt allt kan vara ibland, haha.

Nu väntar jag på att Linda ska komma ur badet, så jag få hoppa in i duschen jag med. Idag vill jag att det ska hända någonting roligt, så att jag kan fortsätta vara så här hypad och glad.

Sooo looong

Kommentarer
Postat av: Linda

myspys med Bebo ikväll <3 :)

2008-07-14 @ 22:24:09
URL: http://lindou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0