Men hej där

Imorgon åker jag. Wiho. Tror jag... Känner att det inte är lika mycket fest-taggat på min moster sida. Om hon tänker lägga sig på hotellrummet klockan elva tänker jag gå ut själv och festa(om jag vågar), för jag orkar inte sitta inne när man har en långhelg för sig själv. Men ryktena går om att danskar inte är nordens snyggaste, inte för att jag är ytlig, men om jag ska en konversera med någon som talar ett sådant ohygligt språk som danska, då ska det banne mig vara någon som är en fröjd för  ögonen, haha.

Har precis varit ute en liten stund. Hämtat min laddare, köpt cigg till Linda och bara chillat ute ett litet tag. Nu ska jag lägga ner kläder i väskan och kolla klart på Sex And The City :)

Loveeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0