Morgonstund

Jag vet. Klockan är ca. ett på dagen. Men nu har jag äntligen fått sova ut! Helt otroligt skönt. Saken är den att jag är fortfarande trött. Men det ordnar nog upp sig. Imorgon är det jobb för mig igen, alltså blir det sängdags klockan nio ikväll. Haha. Kommer inte somna förän klockan tre på natten anyway.

Jag har förresten bestämt mig för att trappa ner på cigaretterna. Hade en bra början men igår sket det sig. Fan. Men nya tag, eller hur? Planen är att endast röka när det är kris, och de viktiga ciggen, alltså; morgon, lunch, middag och nattciggen. Alltså fyra stycken om dagen. Kommer jag klara det? Jo fan det är klart jag kommer. Hur humöret kommer hantera det hela är en annan femma. Haha.



(Jag vet att jag har lagt upp den här bilden ett antal ggr, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0