puh!

Fy faro vad det är varmt! Jag har legat vid SAS och solat med Pappa. Där stekte det på kroppen. La mig på rygg, då var det jätte skönt och jag somnade i några minuter. Vi var bara där i typ 2 timmar, vi orkade inte mer. Bada orkade vi inte heller för det var jätte mycket folk där. När vi kom hem går jag ut på ballen i solen, där är det ännu värre eftersom det inte ens blåser. Jaja. Ska ta en kall dusch nu, sen ska jag ta det så lugnt det bara går, fram tills det att jag faktiskt måste lyfta på arselt och göra någonting. Haha. Nu luktar jag bara solskyddsfaktor, ösch.

Mamma och Pappa vill ha med mig till Dalarna imorgon. Låter det lockande? Att stanna hemma och ha lägenheten själv i ca. 5 dagar, eller åka till Rättvik och bo i en lite stuga, eftersom det inte finns plats i det stora huset? Det enda som lockar, är att de ska till Mammas underbara gaykompis Micke i Värmland efter de har varit i Dalarna. Han är underbar och jag tror att jag skulle ha roligt. Känner mig som en rutten dotter, jag vet att Pappa kommer bli ledsen om jag inte följer med. Hmm.....



Vill man ha jeansen i hopp om att se ut som Heidi? I do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0