Oj oj oj då

Happ. Misslyckad springtaxi eftersom Anton väljer att sitta kvar i bilen ^^ Jag vet hur töntigt det är med springtaxi, men vi var ute i Åkersberga(läs: landet) och kom verkligen inte hem. Jag har ju tappat bort min plånbok så jag hade inga pengar alls, eller 50 kr kommer man inte långt på när man åker därifrån till Sollentuna.

Kvällen då. Jag och Linda åkte till Robert i Åkersberga, eftersom sötnöten har fyllt år. Vi var där från ca. 21.30 till halv två på natten. Då får lilla Linda ett samtal, som gör att hon bara måste åka till Sollentuna. Haha. När vi kommer dit ligger Putte och Sergio och sover sött, sen någon spyflyga i en annan säng. Ösch. Han snarkade så det tjöt i hans näsa, så jag puttade till honom lite, då vaknar han och säger någonting på kinesiska. Sen somnar han om. Blev inte så mycket röj där om jag säger så. Mest skrattande åt att Eddie och Linda hade ett väldigt intensivt samtal på balkongen. Somnade vid fyra skulle jag tro. Vaknade vid Elva, mötte Linda vid tolv och åkte hem.

Idag vet jag inte vad som händer. Ska nog inte jobba, för jag hostar så mycket, det uppskattas inte att gå runt och hosta i gästernas mat ^^. Är ensam hemma tills på onsdag, så antingen blir det någonting här eller så drar vi ut och grillar. Får se. Är fortfarande partysugen, blev inte tillfredställd på den fronten igår. Hehe.

Nu ska jag duscha, för sen kommer Linda och gosar lite med mig. Pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0