ps.

Jag vet att jag sagt det förut. Men jag SKA ta en risk. Verkligen försöka nu. Go, me, myself and I! Nej men så här kan det inte hålla på. Måste verkligen försöka nu. Jag kommer missa någonting som jag kommer ångra sjuk mycket. Har faktiskt redan gjort det misstaget en gång. Världens underbaraste kille. Men ville jag? Nej, såklart inte. Jag säger inte att jag ångrar det riktigt just nu. Men den här gången är det snäppet värre. Jag vet lixom vad som väntar, på alla sätt och vis....typ, och det är jävligt bra saker jag har att göra med. Haha.

Linda. Jag vet att du också kan behöva ta en risk, ta den med mig(alltså, inte MED mig, men vi peppar varanndra).....kör. Nu kör VI! Man kan alltid skiljas. Haha
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0