Snorfabriken

Hur kan kroppen ens producera så mycket snor? Haha. Jag vet, äckligt, men det är sant, jag har aldrig varit så förkyld i hela mitt liv! Har hög feber fast än att jag har tagit febernedsättande. Jag nyser, snorar, hostar, rinner ur ögonen och halsen smärtar. Stackars mig. Trotts allt det har jag jobbat arslet av mig idag, jobbade tillochmed över. Vill sova, men det kan jag inte göra, för då kommer natten bli sömnlös, så jag måste sysselsättas, lugna sysslor ska det vara dock.

Packet ska till Saxo idag. Vill med, men ändå inte. Måste ju ligga i sängen vid nio. Bläää.

Nu ska jag ringa Mamma och klaga. Pussy!



Kolla min söta Emo-Märta(lillasyster)! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0