stick din dumma geting....aj

Jag orkar egentligen inte skriva. Är hur trött som helst. Ska faktiskt bara säga God natt och så vill jag berätta om en sak som ska få alla att tycka hemskt synd om mig. Idag, när Linda hämtade mig på moppe för att vi skulle åka och pussa lite på Putte, så flög det in ett djur i min moppehjälm! Jag vet, bara det är förskräckligt. Men, det var inte vilket djur som helst.....det var en geting! Getingjävlen stack mig ca 3cm från höger öga, och det gjorde obeskrivligt ont. Jag skrek och fladdrade med armarna som en idiot. Linda skriker att jag ska sitta still, jag skiter i det för jag har total panik. Jag lyfter lite på hjälmen och då flyger djurhelvetet ut. Han har alltså mage att fortsätta leva efter att ha utsatt mig för den där smärtan. Jag håller tårarna tillbaka. Tror att Putte kanske ska säga: "Stackars Gabbis då". Det gjorde han inte, han skrattade bara åt mig. Eller han sa faktiskt: "Vet du varför getingen flög till dig? För att den trodde att du var en ros." Haha, sött, men ironiskt? Linda och Tess tyckte iaf synd om mig. Men det räckte inte, så jag ringde Pappa som tyckte mest synd om mig. Han ringde tillochmed lite senare och kollade om allt var okej. Gullepappsen.

Resten av kvällen var ointressant. Eller, jag hade det mysigt sen när jag kom hem och kollade på Sex And The City med Pappa. Vi har faktiskt suttit och kollat på tv fram tills nu.

Nu ska jag sova, vill egentligen hämta Ebba för lite sällskap. Men hon sover redan så sött så jag tänker inte bära henne hit, det är bara elakt.

Natti natti, akta er för getingjävlarna!



Jag hatar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0