TJenare

Sitter hos Balou (läs:Linda). Vi ska äta tårta för hennes bror Alexander(haha) fyller 20 år idag :) Grattis! Sen ska vi pallra våra feta arslen till Helenelund och titta på dagens match. Får inte bli sent dock, för imorgon är det jobb som gäller....även om jag fortfarande inte är frisk *snyft*.

Nej nu skriver jag som ett svenska2-barn. Ett tecken på att jag är trött och okoncentrerad. Vi hörs senare eller imorgon. Eller efter tårtan om jag får en sockerchock :)



Vi avslutar med två härliga bilder. En bild på mig när jag äter äpple på krogen för att unvika kräkfylla och den andra på en allmänt söt Linda. Fantastiska tjejer det här.

Hej då bloGgGggGgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0