Utgång

Jo men visst blir det utgång idag. Jag, Tessan och några andra tjejer funderar på att smita in på Club Onsdag. Lite av ett B-ställe vad jag har hört, men det blir alltid bra när man är med rätt personer och med rätt inställning.

Nu sitter jag och äter jätte äckliga nötter, honungsrostade, fy fan vad äckliga de var! Brukar älska det, men de här smakar verligen skit. Ösch.

Vad ska man ha på sig då? Haha. Lite casual, svarta chinos och klackar är lite lagom ändå? Tessan är ju lång hon, så jag kan med gott samvete ta på mig ett par heals och joina henne, längdmässigt alltså. Hon skulle låna mina kilklackisar. De är så otroligt sköna, skulle egentligen vilja ha dem, men vad gör man inte för sina vänner, hihi. Jag får ta på mig mina hårda, men åh så snygga nyinköpta pumps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0