Å hej

Satt på akuten i tre och en halv timme! Det var måttligt roligt. Hade som tur var med mig Linda som satt och skrattade med mig. De konstaterade iaf att troligtvist ingenting var brutet, men att jag var svullen i näsan (har därför svårt att andas genom  näsan).  Konstigt, med tanke på att jag blödde skitmycket precis efter smällen.

Nu är jag iaf så jävla trött på det här. Jag hoppas att jag blir lämnad ifred nu. Att vi har samma kompisar går inte att undgå, och jag bryr mig inte om du är i närheten. Men rör aldrig mig igen.

Är väldigt glad för alla som bryr sig. Ni är bäst!

Efter sjukhusbesöket stack jag och Linda till McDonalds och åt, mötte Alex och Emmy. Sen shoppade jag en topp, en klänning, ett läppglans,  solpuder, bus-spray och skrubbhandskar. Tyckte lite synd om mig själv, haha.

Nu ska jag städa upp lite på rummet och sen troligtvist lägga mig i sängen och kolla på film. Love



Min supersöta lillasyster ringde igår och tyckte synd om mig. I nöden prövas vännen. Så många har bevisat hur lojala de är, och det uppskattar jag hemskt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0