Ännu en vecka slut

Jag är helt slut! Har sovit så lite sen i torsdags att min kropp kommer sluta fungera snart. Ska lägga mig i sängen strax, den ropar verkligen på mig känner jag. Först ska jag äta middag, alltså avokado och keso, som jag aldrig verkar tröttna på.

Gjorde tårtorna till gästerna idag, åt i princip ingenting själv, det är verkligen inte lika gott när man själv har stått och gjort den! Pizza köptes också, åt lite, sen sa magen ifrån. Irriterade jävla mage säger jag bara. Har dessutom varit på dåligt humör hela dagen, känner mig som en tjurig tonåring. Tur att Sara kom ut på gården och sen drog med mig till henne. Vi satt och kollade på "A shot at love" med Tila Tequila. Sjukt program, men väldigt underhållande måste jag säga.

Men men. Nu ska jag äta min avokado och sen slänga mig raklång på min älskade säng (som jag inte har sovit i sen i onsdags!). Tror det är God Natt för mig nu. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0