Bakis

Fy farao, mår inte så bra idag. Haha. Vill egentligen lägga mig och sova bort hela dagen, men det går ju inte. Vi ska ha gäster, Sophia fyller år, så släktingar och anndra kommer hit på pizza och tårta. Men det är ju rätt mysigt ändå.

Fest i Sollentuna igår. Blev för mycket av det goda? Sen fick vi för oss att bada. Jag och Putte var påväg i, men då skrek Linda att vi skulle röra oss. Det var nog bäst så iaf, fylla+vatten=farligt. Vi drog hem till någon tjej i Häggvik. Trevlig tjej, men det var för lugnt, jag ville röja. Vi var där i kanske 30 min, sen tog vi bussen hem. Köpte cigg och chips. Som vi inte hann äta så mycket av, eftersom vi somnade som två bebisar superfort.

Festen var sådär. Min vinare blev snodd (okej, jag behövde verkligen inte ha i mig någonting mer), väldigt irriterande med människor som tror att sådant är okej! Jag blev även ner duschad av en tjej som lekte med duschslangen. Så jag satt i en jättetunn, nerblött klänning. Party! Några killar satt och pratade bilar, berusad som jag var fick jag tokfnitterattack för att jag tyckte det var så fjantigt att sitta på en fest och prata om att "en porsche kan vara billig, men soppan har man aldrig råd med".

Har väldigt ont i magen, inte roligt. Mår illa osv. Blir väll lika lite mat idag också. Tappar helt aptiten av värmen. Fast jag har ätit en halv knäckebrödsmacka. Blä, jag är mätt. Hur logiskt är det på en skala?

Ska fixa lite nu.
 Pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0