Dålig svensk

Ja, för jag har ingen som helst lust att se på dagens match, det är ju för farao Sex And The City-maraton ikväll! Tre timmar av det gudomliga programet, ska jag missa det för fotboll? Fotboll i all ära, men Sara Jessica Parker har vunnit mitt hjärta långt innan fotboll ens existerade i mina ögon. Nu är jag lojal mot henne, ska komentera hennes underbara kläder och drömma mig bort i den där världen.

Är jag lite, bara lite, mindre dålig om jag kikar in på matchen då och då för att kolla hur det går?


Kommentarer
Postat av: Celine

Jag ska iaf se fotbollen :D

Vi måste ju heja fram dom nu ;)

2008-06-18 @ 18:18:44
URL: http://celinehocaoglu.blogg.se/
Postat av: Gabbis

Har tänkt att kompromissa lite...SATC fram tills klockan 21.00, mitt samvete klarar inte att strunta i matchen ;)



HEJA SVERIGE!

2008-06-18 @ 19:16:02
URL: http://simplygabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0