dålig uppdatering någon?

Ja jag vet. Men jag har varit upptagen (a). Seglade torsdag till fredag, sen igår var jag bara hemma ett väldigt litet tag, sen åkte jag iväg igen. Hämtades upp i Älvsjö....hm....långt från mina trakter! Sen idag var jag tyvär tvungen att åka därifrån vid tretiden för att jag skulle köpa present till min lillasyster som fyller 15 år imorgon! Aja, har haft en mysig helg så här långt iaf.

Ikväll ska jag till Sannas studio, där det är "fest", sen ska jag och Emma nog dra till Södertälje eller någonting i Sollentuna. Ingenting är klart än. Är rätt trött fortfarande, har inte sovit mycket alls de senaste tre dygnen.

Men men, nu ska jag städa lite på mitt rum, sen duscha och fixa mig för att dra iväg. PUSSY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0