Fi fan

Har ont i ansiktet. Haha. Näsan, kinderna, läppen, huvudet....ösch. Jag antar att det har med smällen att göra, vad annars lixom? Är helt yr i skallen, vilket inte är bra när jag behöver plugga.

Vaknade iaf för ett tag sedan. Mamma, moster och lillasyster åkte till Mörby C, de skulle äta lunch och handla. Så jag sitter här med Ebban och försöker tagga till mig för att börja med pluggeriet.

Tänker på vad som händer i helgen egentligen. Imorgon ska jag troligtvist följa med Tessan på personalfest ett litet tag, sen tror jag att jag letar upp lilla Linda och gänget och festar vidare med dem :). På lördag har Angelica födelsedagsfest så dit ska man väl då. Då ska CASSANDRA med! Iiih. Mitt svarta guld!

Idag har både Emma och Linda dejter. Haha. Båda är supernervösa, det är så roligt att höra, eftersom man vet precis hur det är! Båda två har klädångest och man hör hur jobbigt det är bara att prata om det. Men hur skulle det kunna gå fel? Två sjukt söta tjejer för tusan!

Nu ska jag äta frukost/lunch. Avocado och keso eller smoothie? Hmm.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

it'ss naaaajcs

2008-06-14 @ 00:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0