Hallå hej

Har inte skrivit i dag *kors i taket*. Har pluggat en massa idag. Mamma har varit hemma så vi har haft det lite mysigt, lagade en jätte god lunch, avocado och kesoröra, mums. Sen har jag och Emma planerat att åka ut och segla imorgon med Matti och två av hans kompisar. Emma, om du bangar ur ska du få se på f*n! (nej, jag skulle aldrig skada henne). Ska bli mysigt antar jag, förutom att jag är nervös som tusan, haha. Vi åker imorgon kväll och kommer hem på fredag eftermiddag. Så festa på fredag går nog inte för sig, men vem vet! Om Linda är med i bilden festar man även om man är dödssjuk!

Imorgon ska jag åka med Ebban till hundfrisören! Haha. Ska vara där klockan 08.00(!). Hon ska bli av med en massa päls, stackars lillan, hon smäller ju av i sitt svarta lurv när hon är ute i solen. Men rakas ska hon inte! Ösch, det tillåter jag verkligen inte.

Emma, Linda, Putte och gänget sitter i Sollentuna och glassar nu antar jag. Kanske på Saxo. Men Edsbergsparken var väl tanken. Orkade inte med det idag, ville ta ett bad i lugn och ro, bara mysa i soffan med Paulina och Ebban.

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla klart på "Frusna män söker kärlek" och sen se på "Grey's anatomy". Vi hörs senare eller imorgon. Love



(Jag och min älskade Emo-Märta innan läggdags igår kväll!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Med Linda festar man alltid haha :D

2008-06-06 @ 02:12:53
URL: http://lindou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0