I'm back!

Shit pommes. Vad bakfull man kan vara. Ska jag orkar berätta om fyra dagars festande? Jag ska försöka iaf!

Tordag: Jag och Anna + Familjen Sjöström-Eriksson sitter i bilen i X antal timmar, påväg till Länsö. Jag bråkar med Mamma, jag bråkar med Pappa, Anna skrattar, Sophia är allmänt osocial och Ebba kräks. Vi anläder till Länsö vid ca. 18.30, då hämtas vi upp i båt av min ingifta morbror Tompa. Vi träffar Robban, som berättar om en olycka som skett några veckor tidigare. Vi gör det hemtrevligt i stugan vi bor i, äter middag och får samtal efter samtal av Robban, att det står en och annan grogg som väntar på oss nere på stranden. Groggslynor som vi är springer vi dit. Har en trevlig kväll. Får höra om nakna äventyr på golfbanan osv. Vi konstarerar även att Robban är sjukt lik Andreas. Tillråga på att viftar han med händerna och skriker "DJURGÅR'N TILLS JAG DÖR". Happ, ännu en apa man lär känna. Illa. Vid tolv kommer vi hem(ville ju spara på krafterna till sjävlaste midsommarafton) och sover, strax efter att jag slår upp hela jävla foten på en sten för att alkoholen försämrade mitt logiska tänkande, det logiska vore alltså att ha skor på sig. Vi ligger och pratar "Bästa och sämsta sexet", till min lillasysters stora förskräckelse. Kom fram till väldigt mycket den natten.

Fredag, midsommarafton:  Vaknar av att Mamma kommer in och tvingar upp oss till frukosten. Vi äter. Lägger oss och sover igen, blir upptvingade igen. Anna binder fula kransar till kusinernas hår. Jag sitter och har sämsta morgonhumöret som jag tar ut på Mamma. Jag och Mor sluter fred. Jag skiter i sminket(kors i taket) och tar på mig en klänning som jag är tvungen att byta senare pga. nipples. Vi äter sillunch, äter inte sill, men lax och avokadosallad slinker ner! Smakade på nubbe för första, och sista gången, riktigt vidrigt och starkt.

Efter lunchen springer vi ner till ängen. Där hela ön befinner sig. Vi sitter och dricker cider och kollar på folk. Jag och Anna får värmeslag och tar med oss Ebban och drar hem. Vi chillar ett tag, sen lägger vi oss och sover till ca. 20.30. Efter det tvättar vi av oss, fixar oss lite och drar ner till stranden och dricker vin. Sen sticker vi till en födelsedagsfest, ett litet tag. Sedan ringer Robban och vi drar oss dit. Ditvägen var intressant, Anna satte flugor i halsen och hulkade i några minuter. Sen mötter vi Robban och sätter oss och dricker vin och groggar i partytältet. Robbans present till mig är en helkväll på sturecompaniet nu på lördag, haha. Vi snackar, Robban sitter och smsar mig under bordet. Jag och Anna sjunger våran egna lilla visa och har allmänt roligt. Sen går vi hem till Robban. Jag somnar och Anna sitter och pratar med någon kille på altanen. Vi kommer hem vid halv sex. Vägen hem är väldigt svag för mig.

Lördag:  Bakis. Äter vofflor till frukost. Städar stugan och åker hem. Får "hångel-sms" av Robban, haha. Vi stannar i Knutby(aka. Killercity, Sekt And The City, Skjutby och mycket mer). Äter på Knutbykrog. Min sallad var äcklig så jag åt av alla andra, beställde tillslut in pommes som inte åts upp. Kommer hem. Mår inte så bra. Åker till Anna, dricker lite vin och fixar oss. Får låna Annas superfina klänning, som inte går att ha BH under, så jag nojjade hela natten över det. Halv tolv åker vi in till Gamla Stan för att gå på Huset. 00.00 får jag grattissms av Larsson, sött! En sekund senare ringer Emma och Linda och sjunger för mig, och Emma "bestämmer" åt mig att jag ska haffa Matti för att han är så snygg. Vi går in på Huset, får X-cider för 32 kr istället för 54 kr, bara jag och Anna! Happy. Dansar som idioter. Träffar två idioter som vi dansar med. Röda brallan och Knasbollen. Vi åker och äter på donken, pratar med några otrevliga ryssar och tar fel nattbuss som går genom hela solna, kista, akalla, husby och gud vet vart. Kommer fram till Sollentuna halv fem, Ida är SÅ söt och hämtar oss på moppe så vi slipper vänta på bussen i en halvtimme. Somnar efter lite snack.

Igår, söndag, min födelsedag!:  Anna tar ut det äckliga löshåret som egentligen ska sitta i 3 månader, men jag flippar ur och tar ut det efter 4 dagar. Haha. Åker hem, får presenter av Mami, Papi och Sophialisa. Äter Mammas underbara tårta och drar sedan iväg till  Saxofonia, äntligen välkommen där igen, haha. Blir bjuden på en öl av G. Sitter och pratar skit med Jade, Linda och Malin. Sen kommer Putte och Ante. Pratar inte med oss så mycket, men det var sött att dom kom. Om det var för min skull tvivlar jag på dock. Haha. Vi drack, alla stack, meddans jag och Linda fick skjuts hem av ägaren, coolt.  Han var till och med så snäll att han köpte lite fyllekäk till oss. När vi kom hem till Linda satt vi och snackade rätt länge. När vi la oss, blev det ett och annat fyllesamtal för Linda, som jag la mig i. Hahaha. Sen somnade vi sött.

Det var min partyhistoria för idag. Tar dagens händelser i ett annat inlägg!

Kommentarer
Postat av: fyllesvin

oho! du vet vem som ska med ! :P

bor i solna är på sture

alkoholen är vår vän vi ska aldrig svika flaskan

vi ska kräla ända hem! <3<3<3

2008-06-23 @ 20:37:36
URL: http://taenbira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0